» » » Forbes-ը ներկայացրել է ամենից շատ դիտված տեսահոլովակները

Forbes-ը ներկայացրել է ամենից շատ դիտված տեսահոլովակները

Forbes-ը ներկայացրել է ամենից շատ դիտված տեսահոլովակները



Ամերիկյան Forbes ամսագիրը ներկայացրել է YouTube տեսահոսթինգում տարվա ընթացքում ամենից շատ դիտումներ ունեցած երաժշտական տեսահոլովակների թոփ տասնյակը:

Ինչպես հաղորդում է Корреспондент-ը, առաջատար տասնյակը գլխավորել է Fifth Harmony ամերիկյան խմբի Work from Home ստեղծագործության տեսահոլովակը, որը մեկ միլիարդից ավելի դիտումներ է ունեցել:




Երկրորդ տեղում է հայտնվել շոտլանդացի երաժիշտ Քելվին Հարիսի և Ռիհաննայի This Is What You Came For խորագրով տեսահոլովակը, իսկ առաջատար եռյակը եզրափակել է ամերիկացի Նիքի Ջեմի Hasta El Amanecer ստեղծագործությունը:





Ամենից շատ դիտումներ ունեցած տեսահոլովակների շարքում են հայտնվել The Chainsmokers ամերիկյան դուետի Closer, Ռիհաննայի և Դրեյքի Work, Մայք Պոզների I Took A Pill In Ibiza, Սիայի և Շոն Փոլի Cheap Thrills, Coldplay ռոք խմբի Hymn For The Weekend և Twenty One Pilots խմբի Heathens ստեղծագործությունները:шаблоны для dle 11.2

ԹՈՂՆԵԼ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ

    • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
      heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
      winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
      worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
      expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
      disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
      joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
      sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
      neutral_faceno_mouthinnocent
  • Կամ մուտք գործեք սոց. ցանցերի միջոցով
  • обновить, если не виден код
Սեղմեք "Հավանել" կոճակը և հետևեք մեզ Ֆեյսբուքում